Μετά τη διοργάνωση του 10ου Βαλκανικού Αναρχικού Φεστιβάλ στα Γιάννινα, σειρά παίρνει το Ζάγκρεμπ για το 2017. Όσον αφορά στη φετινή διοργάνωση του φεστιβάλ ακολουθούν αναλυτικές πληροφορίες. Όποιος/α ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει και μια αποτίμηση του περσινού φεστιβάλ από τα Βιβλία Ανομίας.
To 11o Βαλκανικό Αναρχικό Φεστιβάλ Βιβλίου θα πραγματοποιηθεί φέτος στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας, από τις 7 έως τις 9 Απρίλη 2017, στην κατάληψη AKC Medika.
Το Βαλκανικό Αναρχικό Φεστιβάλ Βιβλίου (Balkan Anarchist Bookfair) είναι μια ετήσια εκδήλωση που πραγματοποιείται σε διαφορετικούς τόπους των Βαλκανίων. Διοργανώθηκε για πρώτη φορά στη Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) το 2003. Ακολούθησαν το 2005 το Ζάγκρεμπ (Κροατία), το 2008 η Σόφια (Βουλγαρία), το 2009 η Θεσσαλονίκη (Ελλάδα),το 2010 το Ζρένιανιν (Σερβία), το 2011 τα Σκόπια (Μακεδονία), το 2013 η Λιουμπλιάνα (Σλοβενία), το 2014 το Μόσταρ (Βοσνία – Ερζεγοβίνη), το 2015 το Ζάνταρ (Κροατία) και το 2016 τα Ιωάννινα (Ελλάδα).
Η συμμετοχή στο φεστιβάλ είναι ανοιχτή για όλες τις αντιεξουσιαστικές/αναρχικές ομάδες, τους εκδότες, τις πρωτοβουλίες, τους χώρους κλπ (όχι μόνο από τα Βαλκάνια), οπότε αισθανθείτε άνετα να έρθετε και να στήσετε τον πάγκο σας ή απλά να έρθετε για να συμμετέχετε στις συζητήσεις.
Όπως πάντα, είμαστε ανοιχτοί σε όλες τις προτάσεις και τις ιδέες αναφορικά με τις συζητήσεις/εκδηλώσεις. Επίσης, εάν έχετε κάποιο κείμενο ή βιβλίο που σας φαίνεται ενδιαφέρον και θα θέλατε να το παρουσιάσετε ή να οργανώσετε μια συζήτηση για ένα παρόμοιο θέμα, μη διστάσετε να μας το πείτε.
Η ιδέα για ένα τέτοιο φεστιβάλ δεν είναι καινούρια, αλλά βασίζεται στη θετική εμπειρία άλλων Αναρχικών Φεστιβάλ Βιβλίου. Σε πολύ διαφορετικές περιστάσεις, αυτά τα φεστιβάλ βιβλίου έχουν αποδεδειγμένα καταστεί σημαντικά σημεία συνάντησης και εκδηλώσεων τόσο σε τοπικά όσο και σε διεθνή επίπεδα. Αυτός είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε την βοήθεια σας! Ελάτε και υποστηρίξτε αυτό το φεστιβάλ με αλληλεγγύη και συμμετοχή!
Εάν θέλετε να οργανώσετε εκδηλώσεις οικονομικής ενίσχυσης για το 11ο ΒΑΒ, θα το εκτιμούσαμε πάρα πολύ! Τα χρήματα θα διατεθούν για να καλύψουν έξοδα του φεστιβάλ, αλλά και για την ενίσχυση συντρόφων/ισσων που επιβαρύνονται με ταξιδιωτικά έξοδα.
Εάν δεν μπορείτε να έρθετε στο φεστιβάλ βιβλίου, θα μπορούσατε να στείλετε κάποιες δωρεάν εκδόσεις, αφίσες και άλλο υλικό. Επίσης θα μπορούσατε να στείλετε βιβλία και άλλες εκδόσεις προς πώληση. Εμείς θα οργανώσουμε ένα χώρο για όλους εσάς που δεν μπορείτε να έρθετε, αλλά παρόλα αυτά επιθυμείτε να παρουσιάσετε τη δουλειά σας στο φεστιβάλ. Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για λεπτομέρειες, διεύθυνση αποστολής υλικού κλπ.
Για περισσότερες πληροφορίες: www.ask-zagreb.org
Μείνετε συντονισμένοι/ες σχετικά με το επίσημο πρόγραμμα.
Συμμετοχή:
Για να μας βοηθήσετε να οργανώσουμε το φεστιβάλ βιβλίου και να ολοκληρώσουμε εγκαίρως το πρόγραμμα, θα θέλαμε να επικυρώσετε το συμμετοχή σας το συντομότερο δυνατό. Το e-mail μας είναι: [email protected]
Ελάτε σε επαφή και ενημερώστε μας για τον τρόπο που θα θέλατε να συμμετέχετε. Ακολουθούν κάποιες ερωτήσεις, ενώ καλωσορίζουμε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία. Επίσης ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε φιλοξενία. Υπάρχουν μερικές εναλλακτικές , αλλά χρειαζόμαστε όλες τις λεπτομέρειες το συντομότερο.
Κάποιες από τις λεπτομέρειες που χρειαζόμαστε από εσάς:
1. Ερωτήσεις για όλους τους καλεσμένους που έρχονται εκτός Ζάγκρεμπ:
– πως θέλετε να συμμετέχετε?
– θα θέλατε να κάνετε μια παρουσίαση, ένα workshop ή μια συζήτηση στο φεστιβάλ βιβλίου;
– χρειάζεστε βοήθεια για τη διαμονή σας; (δωρεάν χώροι φιλοξενίας είναι περιορισμένοι)
2. Εάν χρειάζεστε έναν χώρο έκθεσης:
– πόσο μεγάλος θα πρέπει να είναι?
– χρειάζεστε βοήθεια στον πάγκο?
– μπορείτε να βοηθήσετε με τα έξοδα του φεστιβάλ βιβλίου; (Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να έχετε πάγκο, όλοι οι χώροι έκθεσης είναι δωρεάν)
– θέλουμε κάποιες βασικές πληροφορίες για εσάς (τρόπος επικοινωνίας, τι βιβλία/εκδότες διακινείτε [όχι λίστα, απλά λίγες πληροφορίες]…